logo
ArEn

نتایج جست و جو:

36

تعداد نتایج:

36

مرتبط ترین ها

به روز ترین ها

پر بازدیدترین ها

پر دانلودترین ها

فیلتر ها

از سال

تا سال

زبان

نوع محتوا

نوع دسته بندی

متن کامل

مطالعه اثربخشی خدمات الکترونیک با توجه به ویژگی جمعیت شناختی مطالعه موردی : شعب بانک قرض الحسنه مهر بیرجند

کلیدواژه: تحصیلات ؛ خدمات الکترونیک ؛ سن ؛ ویژگی جمعیت شناختی

نویسندگان: برزگر ، حسین ؛ حکیم پور ، حسین

ناشر: چهارمین همایش ملی و دومین همایش بین المللی ایده های نوین در علوم مدیریت و اقتصاد

در اواسط قرن بیستم جوامع بشری شاهد ایجاد تغییرات اساسی و شگرفی در نحوه زندگی و رفتار خود بودند در این میان بهره گیری از ارایه خدمات الکترونیکی پدیده ای نوین و در حال گسترش در جوامع است . هدف از تحقیق مطالعه اثربخشی خدمات الکترونیک با توجه بهویژگی جمعیت شناختی می باشد. بر اساس مرور ادبیات تحقیق چهار ... ادامه

سال:1395

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

بررسی رابطه بین خدمات بانکداری الکترونیک بر رضایت مندی مشتریان بانک قرض الحسنه رسالت (مورد مطالعه: شعب شمال غرب کشور)

کلیدواژه: بانک قرض الحسنه رسالت ؛ خدمات بانکداری الکترونیک ؛ رضایت مندی مشتریان

نویسندگان: دادفر ، ابراهیم ؛ صفرزاده ، عباس

ناشر: اولین همایش حسابداری،مدیریت و اقتصاد با رویکرد پویایی اقتصاد ملی

بانکداری الکترونیکی را می توان استفاده از فناوری پیشرفته شبکه ها و مخابرات جهت انتقال منابع (پول) در نظام بانکداری معرفی نمود. دو مفهوم اساسی تشکیل دهنده بانکداری الکترونیکی، پول الکترونیکی و انتقال الکترونیکی منابع است. لذا این پژوهش درصدد بررسی رابطه بین خدمات بانکداری الکترونیک با رضایتمندی مشتری... ادامه

سال:1396

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

تاثیر کیفیت خدمات الکترونیک بر ارتقای رضایت مشتریان با توجه به نقش میانجی اعتماد در مشتریان همراه بانک قرض الحسنه ی مهر

کلیدواژه: اعتماد مشتری ؛ بانک قرض الحسنه مهر ایران ؛ رضایت مشتری ؛ کیفیت خدمات الکترونیک ؛ همراه بانک

نویسندگان: نیک جو، وحید

ناشر: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی، دانشکده علوم انسانی

قرض‌الحسنه یکی از عقود بانکی اسلامی است که پس از تصویب بانکداری بدون ربا در کشور در حال پرداخت از سوی بانک‌ها و مؤسسات اعتباری است. در این مقاله به استناد شواهد آماری و روش هم انباشتگی یوهانسن-یوسلیوس در دوره 1398-1363 نشان داده می‌شود که تولید ناخالص داخلی، نرخ سود تسهیلات بانکی و تعداد ازدواج ثبت ... ادامه

سال:1400

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

مشاهده/دانلود

تأثیر کرونا بر توسعه بانکداری الکترونیک بانک قرض الحسنه رسالت

کلیدواژه: بانک قرض الحسنه رسالت ؛ بانکداری الکترونیک ؛ کورونا

نویسندگان: حسینی، سید حسن

ناشر: دانشگاه پیام نور استان خراسان رضوی، مرکز پیام نور مشهد

دین اسلام همانند دیگر ادیان الاهی با ظالمانه خواندن قرض ربوی، از یک سو به مبارزه با آن پرداخته و درصدد ریشه کن کردن آن برآمده است و از سوی دیگر، برای تامین مالی نیازهای مصرفی، راه هایی چون انفاق، وقف، قرض الحسنه و فروش نسیه، و برای تامین نیازهای سرمایه گذاری، راه هایی چون مشارکت، مضاربه، مزارعه، مسا... ادامه

سال:1400

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

تاثیر تجارت الکترونیک روی عملکرد مالی شعب بانک قرض الحسنه رسالت

کلیدواژه: بانک قرض الحسنه رسالت ؛ تجارت الکترونیک ؛ عملکرد مالی

نویسندگان: حقی ، سعید ؛ وهابی ، عباس ؛ فرج زاده ، اسفندیار

ناشر: اولین کنفرانس ملی نقش حسابداری،اقتصاد و مدیریت

این تحقیق با هدف پر کردن شکاف های تحقیق در ادبیات موجود در مورد تاثیر تجارت الکترونیک درعملکرد مالی شرکت ها و در محیط خاص شرکت ها وسازمان هاانجام می شود . به طور خاص،این تحقیق تاثیر مستقیم تجارت الکترونیک بر عملکرد مالی بانک قرض الحسنه رسالت را تحلیل می کند. داده ها از طریق پرسشنامه جمع آوری گردیده ... ادامه

سال:1396

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

چالش کیفیت خدمات در صنعت بانکداری و وفاداری مشتریان

کلیدواژه: صنعت بانکداری ؛ کیفیت خدمات ؛ وفاداری مشتریان

نویسندگان: علی، عهدی عتیق ؛ حبیب، ولی زاده

ناشر: کنگره بین المللی معدن

موسسه های مالی خدماتی در شرایط فعلی نیازمند داشتن مزیت های رقابتی هستند تا رضایت و وفاداری مشتریان را داشته باشند لذا هدف از این پژوهش بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان در شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران می باشد که تحقیق از نوع کاربردی بوده و روش تحقیق توصیفی پیمایشی می باشد. جامعه آماری مربو... ادامه

سال:1396

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

بررسی رابطه بین ادراک کیفیت خدمات و رضایت مشتریان (بر اساس مدل کیفیت خدمات گرون روز) مورد مطالعه: بانک قرض الحسنه مهرایران شهر ایلام

کلیدواژه: ابعاد کاربردی فنی ؛ ادراک و کیفیت خدمات ؛ تصویر ذهنی ؛ رضایت ؛ رضایت مشتری ؛ کیفیت اطلاعات ؛ کیفیت خدمات

نویسندگان: امامی ، لطیف ؛ ملکی ، مریم

ناشر: دومین کنفرانس بین المللی ابزار و تکنیکهای مدیریت

هدف اصلی این تحقیق بررسی رابطه بین ادراک کیفیت خدمات و رضایت مشتریان بر اساس مدل گرون روز در سطح بانکقرض الحسنه مهر ایران ،شهر ایلام می باشد. مشهورترین دیدگاه کیفیت خدمات وجود در اروپا بر پایه مددل ارائده شده توسطگرون روز می باشد. این مدل پیشنهاد می کند که کیفیت خدمات شامل ابعاد کارکردی، ابعاد فنی و... ادامه

سال:1394

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

فیلتر ها

از سال

تا سال

زبان

نوع محتوا

دسته بندی

متن کامل